Salı , 21 Ağustos 2018
En Çok Beğenilenler

BEN TÜLAY SEX HİKAYEMİ SANA TELEFONDA ANLATMAMI İSTERSEN ARA AŞKIM

0035 351 57 33 01

Çamur İçinde Kaldım Sevişirken

Kimse
kimseyi istemeden kırmaz ve ben anladım ki insanlar beğendiği
insanların da canını sıkmak için adım atabilir. 19 yaşındayım,
sürekli gittiğim halk eğitim kursunda benle inatlaşan bir adam
var ve o da yaklaşık benle yaşıt. Sürekli laf sokmalar falan ve
kil kursuna gidiyoruz, çamur ve kilden sanat yapıyoruz. Aslında
ben o kursa gitmezdim ama babam benim okulda notlarım kötü ve
sürekli de bayan olmama rağmen kavgalara karışıyorum psikolog
tavsiyesi üzerine de beni oraya göndermeye başladı. İyi geldi
ama sıkıcı da bir yandan ve hafta da 5 gün, günde 4 saat. Benim
yaşımdaki bir kadın için cidden çok sıkıcı bir durum. Sizler
de benim yerimde olsanız cidden sizler de anlarsınız durumu. Neyse
az zaman geçti Emre ismindeki orada kursa katılan birisi sürekli
benle uğraşıyor ama ciddi ciddi de uğraşıyor. Beceriksiz
demeler falan, buhranda olduğum bir dönem o nedenle de sert
tepkiler verebiliyorum.

21
yaşındayım şimdi, Emreyle de evlendim. O zaman ama kız gibi,
esmer ve gerçekten de yakışıklı birisi ve o da benle yaşıttır
zaten emin değilim ya gerçekten de. Sonra zaten bir gün kurs
bitti, ben içeride kaldım ve sonra Emre de gitmişti ama montu
kalmış geldi. Sen ne yapıyorsun burada psikolat dedi. O sırada da
elimde çamur kestiğimiz, hiç kimseye zarar vermez ama öylesine
bir çakı benzeri bir şey vardı. Çakı demeye de bin şahit
gerektirir yani! Sonra ben bunun üzerine gittim, ama korktu duvara
yaslandı ve o an ben çıkart sikini dedim. Gerçekten de ne
olduğunu anlamadı ama az batırdım koluna ve elime aldım.
Oynuyorum ama orada da olacak bir iş değil bu, alt katta kapalı
salonlar vardı. Oraya geçtik, kullanılmayan salonun içinde de
Emre’ye sakso çektim ve beni amdan sikmesine de izin verdim.
Kızdım ama dedim ya buhranda olduğum bir dönem ve bir çılgınlık
yaptım işte, zaten evlendik de sonra iyi oldu

Cevapla

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Required fields are marked *

*